Laddar meny

Head of Customer Success Management

Vantaa
Viimeinen hakupäivä 2018-09-04

Yritysten työntekijöiden tuottavuus ja työn tekemisen mielekkyys on yhä enemmän riippuvainen heidän käytössään olevien digitaalisten palveluiden laadusta. Laitteiden ja palveluiden jatkuva toimivuus, ajantasaisuus ja turvallisuus takaavat työn tehokkuuden. Verkostoitunut työn tekemisen malli on tätä päivää, jolloin yhteistyötä helpotetaan moderneilla kommunikaatio ja kollaboraatioratkaisuilla.

Älykkäät IT-infran ratkaisut ja palvelut ovat keskeinen osa Atean palveluvalikoimaa. Niiden kautta luomme merkittävän osan asiakkaidemme palvelukokemuksesta. Haemme nyt Vantaalle Customer Success Management - yksikön vetäjää rakentamaan ylivertaista asiakaskokemusta.

Head of Customer Success Management johtaa tuloksellisesti isompien palveluasiakkaidemme asiakaskokemusta. Johdat palveluhallintaorganisaatiota, jonka vastuulla on huolehtia asiakkaiden ylivertaisesta asiakaskokemuksesta, asiakkaiden palvelukokonaisuuden kehittämisestä sekä Atean liiketoiminnan kasvattamisesta palveluasiakkuuksissa. Asiakkaiden liiketoiminnan menestys rakentuu yhä enemmän modernien digitaalisten ratkaisujen varaan. Vastuullasi oleva Customer Success Management -toiminto toimii myynnillisenä konsultoivana apuna asiakkaan palvelukokonaisuuden kehittämisessä.

Seuraat aktiivisesti palveluasiakkaiden kokemusta sekä tuotettujen palveluiden laatua asiakkaan näkökulmasta. Ohjaat toimintaa ja kannustat tiimiäsi hyviin suorituksiin. Kehität toimintaa jatkuvasti niin, että asiakkaidemme kokemus ylittää heidän odotuksensa. Varmistat, että suunnittelun ja systemaattisuuden kautta kykymme reagoida asiakastarpeiden ja markkinan muutoksiin on erinomaisessa kunnossa.

Osallistut myös mm. strategisiin asiakasohjausryhmiin, asiakkuuksien kehittämiseen, palvelutuotannon prosessikehitykseen ja palveluiden myyntiin. Olet osa palvelutuotannon johtoryhmää.

Esimiestyö on keskeisessä roolissa Atean tuottavuuden nostamisessa, tuloksen tekemisessä ja energisoivan yrityskulttuurin luomisessa. Esimiehenä vastuullasi on mm. erilaiset työsuhdeasiat, osaamisen kehittäminen ja rekrytoinnit.

Odotamme, että olet jo työskennellyt IT-infrapalveluiden myynnin ja palveluhallinnan parissa ja ymmärrät suorituksen johtamisen vaikutukset asiakastyytyväisyyteen, tehokkuuteen ja tulostavoitteisiin. Sinulla on kokemusta esimiestehtävistä ja esimiehenä ja johtajana olet innostava ja jämäkkä. Tuet ja sparraat joukkuettasi omalla persoonallasi. Hallitset luvuilla johtamisen.

Ymmärrät IT-teknologiat ja -palvelut (elinkaari-, konesali-, sovellus- ja tukipalvelut) ja tunnet ITIL-viitekehyksen sekä IT-palvelutuotannon prosessit. Toimintaotteesi on järjestelmällinen, oma-aloitteinen ja ripeästi asioihin tarttuva. Olet johdonmukainen ja osaat dokumentoida asioita. Kommunikoit sujuvasti sekä suomen että englannin kielellä ja sinulla on tehtävään sopiva, vähintään AMK-tasoinen koulutustausta.

Sinun työpaikkasi sijaitsee Vantaan Martinlaaksossa, mutta olet tarvittaessa valmis matkustamaan jonkin verran kotimaassa ja ulkomailla.

Atea on kokonaisvaltainen it-infrastruktuurin toimittaja, joka rakentaa Suomea tietotekniikalla. Autamme asiakkaitamme luomaan tuottavamman ja mielekkäämmän työympäristön. Neuvomme asiakastamme it-ympäristön liiketoimintalähtöisessä rakentamisessa ja toimimme neuvonantajana sen suunnitelmallisessa kehittämisessä.

Olemme toimineet Suomessa yli 30 vuotta. Meillä on 350 ammattilaista luomassa joustavia ja tuottavia it-ympäristön ratkaisuja ja palveluja, ja teemme yhteistyötä johtavien tietotekniikan laite- ja ratkaisuvalmistajien kanssa. Palvelemme asiakkaitamme maanlaajuisesti 12 toimipisteestämme käsin.

Atea on henkilöstölleen, asiakkailleen ja kumppaneilleen The Place to Be – täällä tehdään asioita suurella sydämellä ja pilke silmäkulmassa. Haluamme olla vastuullinen työnantaja, joka huolehtii henkilöstöstään kaikin tavoin. Johtamisemme rakentuu vahvalle osallistavalle ja yhdessä tekemisen kulttuurille ja arvopohjalle. On tärkeää, että työntekijämme kokevat Atean reiluna työnantajana, joka antaa mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä.

Lisätietoa tehtävästä antaa Timo Varsila, puh. 041-5009000, varmimmin tavoitettavissa keskiviikkona 15.8. klo 9-10:30 ja perjantaina 17.8. klo 10-11:30 tai sähköpostilla timo.varsila(at)atea.fi.

Kiinnostuitko? Odotamme hakemustasi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 3.9.2018.


Hae työpaikkaa
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer